پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 225989
برانکو و قلعه نويي؛ بازي نمي‌کنيم!
تاریخ انتشار : 1395/05/25 20:58:20
نمایش : 1345
تراکتورسازي و پرسپوليس در حالي بايد در هفته پنجم به مصاف هم بروند که هنوز ورزشگاه يادگار امام تبريز آماده بازي نيست.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، در چهار هفته اي که از ليگ برتر سپري شده، پرسپوليس و تراکتورسازي به عنوان موفق‌ترين تيم‌ها رتبه اول و دوم را کسب کردند. اين دو تيم بايد هفته پنجم در تبريز روبروي هم قرار بگيرند و يک فينال زودهنگام را رقم بزنند تا تکليف صدرنشين جدول درپايان يک سوم ابتدايي د.ر رفت مشخص شود. شايد بتوان برنده اين بازي را شانس اول قهرماني در نيم فصل اول ليگ برتر دانست. اين نکات حساسيت مضاعفي بر اين بازي مي بخشد و آن را در حد مهمترين بازي فصل پيش از دربي بالا مي برد.اما نکته اينجاست دو تيم با مشکلاتي براي اين بازي مواجه هستند. تراکتور به عنوان ميزبان هنوز ورزشگاه اصلي‌اش را تحويل نگرفته است و پرسپوليس هم با داشتن 6 ملي‌پوش و نزديکي اين بازي با بازي‌هاي تيم ملي، با مشکلات بسياري روبرو است.

مجموعه اين دلايل باعث شده تا هردوتيم به تعويق اين بازي راضي باشند و به صورت هماهنگ براي لغو اين بازي تلاش کنند. گفته مي شود برانکو و قلعه‌نويي بر سر به تعويق افتادن بازي به توافق رسيده اند و معتقدند تا آماده نشدن ورزشگاه يادگار امام، اين بازي برگزار نشود. اگر اين اتفاق بيفتد تراکتورسازي فرصت بيشتري براي هماهنگ کردن بازيکنان خود دارد و همچنين پرسپوليسي ها مي توانند با استراحت بيشتري به دربي تهران برسند. بايد ديد اتحاد «امير-برانکو» نتيجه بخش خواهد بود و آنها مي توانند سازمان ليگ را براي به تعويق انداختن بازي متقاعد کنند؟

منبع:خبرگزاري دانشجو

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html